En dan zit ik hier al meer dan een week - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Lieke - WaarBenJij.nu En dan zit ik hier al meer dan een week - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Lieke - WaarBenJij.nu

En dan zit ik hier al meer dan een week

Blijf op de hoogte en volg Lieke

04 Oktober 2014 | Suriname, Paramaribo

Goedemorgen,

Vandaag heb ik niet heel veel te vertellen, maar natuurlijk wil ik jullie nog steeds op de hoogte houden van mijn verblijf hier.

Donderdag hebben we het chill aangedaan. We zijn met de jongens naar het Vat geweest. Hier hebben we een paar Djojo's (1 liter bier) gedronken. Vervolgens hebben we gegeten bij de Javaan. Zelf had ik hier nog nooit gegeten, maar Sophie heeft natuurlijk verstand van dit eten, dus ik nam precies hetzelfde als haar. En ik moet zeggen, het was heerlijk.

's Avonds zijn we naar de Havana geweest, dat is hier een grote discotheek. We hebben ons hier goed vermaakt en zijn even helemaal losgaan op de muziek. Tegen half 6 gingen Sophie en ik maar slapen. Roy die lag al iets eerder te pitten.

De dag erna was natuurlijk een brak dagje, slaap te kort en geen pit in je lichaam om iets te gaan doen. 's Avonds zijn we dus op tijd naar bed gegaan.

Nou jongens dit was de korte samenvatting van de afgelopen dagen.
We kunnen nu nog twee dagen genieten van onze vakantie en daarna begint stage. Ik spreek denk ik ook voor Roy en Sophie dat we nu allemaal toe zijn aan stage. We hebben nu wel lang genoeg vakantie gehad hahah.

Liefs
xx





  • 04 Oktober 2014 - 15:50

    Riet:

    Zo te horen gaat het lekker daar.
    Veel succes met je stage
    Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lieke

Actief sinds 16 Sept. 2014
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 3907

Voorgaande reizen:

16 September 2014 - 31 December 2014

Mijn verblijf in Suriname

Landen bezocht: